АНКЕТА
учасника обласного
туру
Всеукраїнського
конкурсу «Класний керівник
року»
1. Прізвище,
ім’я та по батькові учасника Конкурсу
Тисячна Оксана Ігорівна
2. Дата
народження 11.09.1978 року
3. Повна
домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
Хмельницька обл., смт Летичів, вул.Леніна,буд. 61,31500 ,
мобільний тел. 0678115089, e-mail: oksana.tisyachna.78@gmail.com
4. Освіта,
спеціальність за дипломом
Вища, вчитель української мови та літератури,
зарубіжної літератури
5. Місце
роботи
Летичівський НВК №2 «ЗОШ І-ІІІ ступенів –гімназія»,
телефон (03857) 9-15-84, веб-сайт: http://letnvk2.pp.ua/
6.
Стаж роботи: педагогічний
– 19 років,
у тому числі класним керівником –
10 років:
7. Кваліфікаційна
категорія : спеціаліст вищої категорії
8. Звання
- - -
9. Державні
нагороди, відзнаки
Грамота
відділу освіти Летичівської РДА, сертифікат ХІ всеукраїнського конкурсу «Вчитель новатор» MicrosoftПартнерство в навчанні (2015 р.), сертифікат ІV-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель –
обдарований учень» у номінації «Розвивальний урок»(2015 р.)
10. Проблема
(тема), над якою Ви працюєте як класний керівник
«Інноваційні підходи до організації патріотичного
виховання в системі виховної роботи
класного керівника за допомогою office 365»
11. Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуються
Office 365, yammer, OneDrive, delve, video, word online,
excel online, PowerPoint Online, OneNote Online, Sway.
12. Навчальна
література, якою Ви користуєтесь як класний керівник
журнал «Довідник класного керівника»,
науково-методичний журнал «Класному керівнику для роботи».
13. Ваше
педагогічне кредо
Учитись важко,а учить ще важче.
Але
не мусиш зупинятись ти.
Як
дітям віддаси усе найкраще,
То
й сам сягнеш нової висоти.
М.Сингаївський
14. Опишіть
(у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і
педагогічний портрет
Я – вчитель! Моя
душа, неначе сторони світу, відкрита для юних сердець. Мої думки сплітаються в
єдиний віночок з думками моїх учнів. Я готова обійняти всіх дітей світу і
віддати їм свою любов, бо я – педагог за покликом серця. Обираючи професію
вчителя, знала, що ця професія – одна з найблаго-родніших професій у світі, але
водночас – одна з найвідповідальніших. Якщо помилка лікаря відображається на
здоров’ї пацієнта, помилка юриста – на законах і їх трактуванні, то помилка
вчителя осідає глибоко в душі дитини, руйнує її як особистість. Воістину
мудрими є слова В. Сухомлинського: «Найкращий вчитель для дитини той, хто
духовно спілкуючись із нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі
друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого
вихованця, і слово в його устах стає могутнім знаряддям впливу на молоду
людину, що формується». Бути з дитиною. Бачити дитину. Розуміти дитину. Навчити
дитину. Це – моє завдання, бо я – педагог.
З першого дня
роботи в школі і до сьогоднішнього дня, враховуючи рекомендації методик, я
намагаюсь оцінювати подачу будь-якого навчального матеріалу з позиції учня.
Перебуваючи на
хвилі нових методичних ідей та використовуючи кращий
педагогічний досвід, намагаюся
розвивати інтелектуальні здібності учнів, цілеспрямованість, самостійність,
пізнавальний інтерес, упевненість у собі. На уроках прагну створити оптимальні
дидактичні й психологічні умови для всебічної реалізації потенційних
можливостей вихованців, їх здібностей і талантів. Переконана, що пріоритетним напрямком
є формування інтелектуальних умінь творчої діяльності.
Щодня, йдучи на
урок, ставлю перед собою запитання: як зацікавити дітей навчанням, як досягти
того, щоб уроки української мови та літератури викликали інтерес і були
справжньою школою духовності. На мою думку, найголовніше – це налагодження
контакту, тісної співпраці між учителем та учнем, щоб мовлене мною слово не
тільки було інформативним, а й бентежило, дивувало, захоплювало, інтригувало.
Моєю мрією є те, щоб уроки української словесності стали не лише звичайними
уроками у шкільному розкладі, а бажаною та очікуваною зустріччю педагога та
учня. Поважаю почуття дитини, а не тільки знання. Працюю так, щоб той, хто
росте, завжди встигав, а той, хто встигає – ріс. Не допускаю на свої уроки
байдужість, не терплю одноманітності і непослідовності. Дотримуюся
такихпринципів педагогічної техніки: свобода вибору, відкритість. Досконалість
уроку-майже недосяжна мета. Але прагнути цього потрібно. І я це роблю.
15.Даю згоду
на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших
освітянських виданнях з можливим редагуванням
Підпис учасника
____
Дата__________
Немає коментарів:
Дописати коментар